آژانس آب و هوای ایران

آژانس آب و هوای ایران

مرکز پیش بینی تخصصی آب و هوا
آژانس آب و هوای ایران

آژانس آب و هوای ایران

مرکز پیش بینی تخصصی آب و هوا

روز دوم بارشهای سامانه ناپایدار؛ با حرکت شرقسوی شاخه جنوبی موج، گسترش بارش ها بطرف دامنه های جنوبی زاگرس



امروز بارندگی ها بر روی خط سواحل دریا خزر نسبت به سایر مناطق قابل توجه خواهد بود، در این خصوص توصیه ها و اخطاریه هایی نیز مبنی بر تشدید بارندگی ها و تمهیدات لازم بجهت بارش برف در دامنه های البرز صادر گردید که در بخش اخبار سایت می توانید مشاهده نمائید. 

برای شمالشرق نشینان استان های گلستان، خراسان شمالی و نواحی شمالی خراسان رضوی بارش باران و ریزش برف در ارتفاعات خواهیم داشت.



هم میهنان در مرکزکشور استان های اصفهان و مناطقی از استان یزد، جنوب غرب کشور برای چهارمحال و بختیاری، کهکیلویه و بویراحمد، ارتفاعات درخوزستان، دامنه های جنوبی زاگرس شامل استان های فارس، کرمان و جنوب کشور در مناطقی از بوشهر و هرمزگان و شرق کشور برای خراسان جنوبی امروز باید منتظر وقوع بارش ها باشند، بارش ها در جنوب غرب کشور و دامنه های جنوبی زاگرس بشکل برف نمایان می شود حتما در تردد جاده های کوهستانی تجهیزات لازم و رعایت احتیاط را داشته باشید. 


کاهش دما هوا در مناطق وسیعی از مرکز، دامنه های البرز، شمال شرق، شرق و دامنه های جنوبی زاگرس تداوم خواهد داشت و این کاهش دما طی روزهای دوشنبه و سه شنبه در مرکز و دامنه های جنوبی زاگرس نسبت به مناطق دیگر بارزتر خواهد بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد